Телефон:

+ 38 068 733 2644
+ 38 099 983 2204

/
Ремонт насос-форсунок PDE
Обладнення на якому проводеться ремонт насос-форсунок

Ремонт насос-форсунок системи PDE / UIS

Наша спеціалізація – це ремонт дизельних насос-форсунок PDE/UIS вантажних та легкових автомобілів, а також сільгосп та будівельної техніки.

  • Досвід робіт наших фахівців по ремонту паливних системи з насос-форсунками більше 10 років.
  • Завдяки нашим практичним знанням ми пропонуємо ремонт з підбором комплектуючих при якому досягається максимальна якість за оптимальною ціною.
  • Проводимо кодування насос-форсунок на спеціалізованому стендовому обладнанні.

Типи насос-форсунок на які поширюються наші послуги

Проводимо ремонт на всі моделі і типи насос-форсунок Bosch PDE. Дана паливна система застосовується на:

  • вантажних автомобіля: Voхlvo FH, Scania, Iveco Eurostar, Eurotech
  • легкових автомобілях: VW, Audi, Skoda, Seat
  • сільськогосподарської техніки: Case двигун Iveco

Проводимо ремонт насос-форсунок фірми Delphi що відповідають екологічним стандартам Euro 3-5. За принципом роботи і складності ремонту паливної системи з насос-форсунками Delphi, можна розділити на дві категорії. Перша – це насос-форсунки з одним дозуючим електромагнітним клапаном тип E1, ця паливна система відноситься до стандартів Euro 3. До другої категорії ми відносим насос-форсунки Delphi E3 Euro5. Основна конструктивна відмінність – це наявність двох електромагнітних клапанів, які знаходяться в насосній та форсуночній частині насос-форсунок, що робить капітальний ремонт паливної апаратури Delphi Euro 5 складнішим та потребує більше матеріальних витрат. Паливна система з насос-форсунками Delphi застосовується на:

  • вантажних автомобілях: Volvo FH, D12, D13, Renault Magnum, Premium, DXI
  • сільськогосподарської техніки: John Deere

Проводимо ремонт насос-форсунок Caterpillar дизельних двигунів C10, C12, C13, C15, які в свою чергу застосовуються на:

  • сільськогосподарської техніки Claas
  • вантажних автомобілях CAT

Проводимо ремонт насос-форсунок Cummins Celect, дизельних двигунів Cummins N14, M11, Qsm11. Дана паливна система відрізняється за принципом роботи від насос-форсунок Bosch, Delphi, CAT Detroit. Основою для регулювання моменту уприскування і кількості циклової подачі даної паливної системи служить електромагнітний клапан і дозирующая плунжерні пара. Дана паливна система застосовується на:

  • вантажних автомобілів: International, Volvo
  • сільськогосподарської техніки: Case, Claas

Ми робимо ремонт насос-форсунок Detroit з електромагнітним клапаном дизельного двигуна Detroit s60, який, у свою чергу, використовується на вантажних автомобілях Freightliner.

Оптимальне комплексне рішення по ремонту насос-форсунок

У даній паливній системі використовується принцип дозування палива за допомогою електромагнітного клапана управління подачею. Момент подачі сигналу на електромагнітний клапан, тобто момент його закриття означає початок подачі палива. Початок подачі і кількість палива, що подається визначаються електронним блоком управління ЕБУ. В основному при проведенні ремонтних робіт проводиться заміна електромагнітного клапана і розпилювального вузла насос-форсунок.

Паливна система автомобілів з насос-форсунками складається з чотирьох основних елементів:

  • ступінь подачі палива низького тиску: паливний насос низького тиску, редуктор тиску
  • ступінь подачі палива високого тиску: насос-форсунки
  • система електронного управління дизеля, що включає в себе наступні системні блоки: електронний блок управління ЕБУ, датчики, виконавчі пристрої
  • система газорозподілу: турбокомпресор і система рециркуляції ОГ

Для оптимального вирішення питання щодо усунення несправної роботи паливної системи є точне визначення причини несправності. Залежно від конкретного випадку пропонується комплекс діагностичних робіт:

  • комп’ютерна діагностика автомобіля
  • перевірка контуру низького тиску
  • діагностика насос-форсунок на стендовому обладнанні

У разі несправності насос-форсунок проводиться дефектація і узгоджується подальший порядок дій.

Функція насос-форсунок – це забезпечення необхідної циклової подачі в певний момент часу при максимальному тиску уприскування.

У паливних системах Bosch, Delphi, CAT, Detroit невідповідність контрольним параметрам в більшості випадків викликано зносом електромагнітного клапана і розпилювального вузла. При проведенні капітального ремонту в комплекс відновлювальних робіт входить:

  • заміна електромагнітного клапана
  • заміна розпилювального вузла: розпилювач, пружина розпилювача, проставка,
  • заміна ремкомплекта: ущільнювачі зовнішні і внутрішні

На відміну від рядних ПНВТ, де плунжерні пари мають відсічні крайки, які служать для регулювання кількості циклової подачі і знос яких призводить до зменшення продуктивності ПНВТ, в насос-форсунках плунжер не має відсічних крайок, і заміна або відновлення плунжера проводиться в рідкісних випадках. Основні показники для заміни плунжера в насос-форсунках – це потрапляння палива в масло, тобто зростання рівня масла або навпаки масла в паливо.

У паливних системах з насос-форсунками Cummins celect при проведенні капітального ремонту в комплекс відновлювальних робіт входить заміна:

  • дозуючої плунжерної пари
  • розпилювального вузла
  • ремкомплекту
  • електромагнітного клапана

Конкретна вартість, терміни і обсяг робіт визначається після дефектації та узгоджується з клієнтом.

Після проведення ремонтних робіт в обов’язковому порядку проводиться контрольна перевірка насос-форсунок на стендовій обладнанні. Для насос-форсунок Delphi E1-E3 присвоюються спеціальні коди, які потрібно прописувати в електронний блок керування автомобіля. Спеціальні коди забезпечують швидку адаптацію ЕБУ до насос-форсунок, що забезпечує правильну роботу двигуна.

Viber

WhatsApp

Email

Phone

Viber

WhatsApp

Email

Phone